Zdravljenje športnikov

Karpalni kanal

Masaže

0, 31.05.2017 15:42

Morda ste že opazili, da je postala priljubljena navada kolegov tekačev, da po opravljeni vadbi na ročnih merilcih na hitro pregledajo svoj tekaški čas. Njihovi rezultati se vam seveda prikažejo v vsej svoji veličini - koliko časa so tekli ter kakšen je bil njihov povprečni tekaški čas. Jutranji pregled vseh Garmin obrazov vas lahko vzpodbudi, da se še bolj potrudite ali pa vam po možnosti vzame korajžo. Ker se seveda vaš tekaški čas morda ne sklada z njihovim. In potem pričnete premišljevati o svojem teku. Kaj če vas vsi opazujejo in merijo vašo hitrost. Ne počutite se udobno ob misli, da bi razkrili svoj povprečni tekaški čas. Morda se celo sprašujete, ali obstaja način, kako iz prikazne slike izbrisati vaš današnji tekaški čas.

Vir: Motiviran.si

0, 31.05.2017 15:39

Od plantarnega fascitiisa pa do tekaškega kolena in sindroma iliotibialnega trakta. Ne glede na to ali tečete v naravi ali na tekaški stezi, ne dovolite, da bi vas te pogoste nevšečnosti, ki pestijo novopečene tekače, zavirale pri športnem udejstvovanju. Gre za običajne začetniške poškodbe tekačev, ki se jim je mogoče izogniti.

Vir: Motiviran.si

0, 31.05.2017 15:37

Ali lahko vadba hoje resnično pomaga pri hujšanju? Le verjemite da. Kaj lahko se zgodi, da ljudje hoje ne cenijo kot obliko vadbe. Konec koncev je to način našega vsakodnevnega premikanja po svetu, zato je težko verjeti, da lahko odpravi kilograme. Vendar pa raziskave kažejo, da je hoja presenetljivo močna zdravstvena in vadbena strategija. Pri tem pa je pomembno, kako hodite.

Vir: Motiviran.si

Spremljajte nas

Najnovejše

Družbeni mediji